Pula- prvi hrvatski grad koji je dobio svjetsku nagradu za brendiranje

05.03.2010.

pula-je-više
Parabureauovo bren­di­ra­nje Grada Pule za Turističku zajed­ni­cu Pula izdvo­je­no je kao jed­no od naj­bo­ljih svjet­skih tran­sfor­ma­ci­ja pos­to­je­ćeg bren­da na ovo­go­diš­njem Rebrand 100 Global Awardsu. Među dobit­ni­ci­ma je zas­tup­lje­no više od 36 dje­lat­nos­ti i 29 zemalja.
Ova iznim­no važ­na nagra­da pot­vr­da je pro­fe­si­onal­nog, pro­miš­lje­nog i, napo­s­ljet­ku, uspje­log pro­jek­ta ‘Pula je više’, odnos­no bren­di­ra­nja Grada Pule s ciljem turis­tič­ke, kul­tur­ne i opće druš­tve­ne pro­mo­ci­je i razvo­ja Grada, koja je zapra­vo pro­ces koji i dalje traje.
Više o tome saz­naj­te ovdje