Kulturalne industrije u Hrvatskoj
[lang_hr]Kulturalna industrija, termin koji su skovali Theodor Adorno i Max Horkheimer, odnosila se u drugoj polovici 20. stoljeća na njihovu tvrdnju da je nekada autonomna sfera kulture kroz industrijsku organizaciju rada potpala pod utjecaj instrumentalne logike stvaranja profita, tako da je industrija masovne popularne kulture (kojoj pripadaju film, radio, glazba, itd.) mijenjala prostor slobode kulture u prostor ostvarivanja profita.
Pola stoljeća kasnije, u kulturnim industrijama se ne proizvodi i ne prodaje samo roba nego simbolička dobra – brandovi, ali njih proizvode i koriste kao simbolički potencijal i akteri nezavisne kulturne scene. U ime razjašnjavanja smjera u kojem kulturne industrije idu danas u riječkoj Molekuli će se od 12. do 13. studenog 2013. godine održati simpozij na temu Perspektive kulturnih industrija u Hrvatskoj.[/lang_hr]
[lang_hr]U dva dana simpozija postavit će se pitanja o tome što su kulturalne industrije u Hrvatskoj, koji su budući i postojeći modeli, te izdavaštvo i distribucija kulturnih proizvoda. O umjetnicima u kulturalnim industrijama pričat će Mrle iz Let 3 i Saša Antić iz TBF‑a, dok će o festivalima pričaju Vedran Meniga i Petar Milat.
[/lang_hr]
[lang_hr]Simpozij Perspektive kulturalnih industrija u Hrvatskoj organizira mreža Clubture u sklopu edukacijskog programa Centara znanja za društveni razvoj u području nezavisne kulture. Realizaciju programa podržava Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva.[/lang_hr]