PREDSTAVLJEN IDENTITET 64. PULSKOG FILMSKOG FESTIVALA

DSC_0315 (676x1200)Vizualni identitet 64. Pulskog filmskog festivala predstavljen je na konferenciji za novinare održanoj u srijedu, 8. ožujka, u foajeu Kina Valli. Javnosti se uvodno obratila Nataša Šimunov, voditeljica odjela produkcije ovogodišnjeg Festivala i JU Pula Film Festival, te autori kampanje za 2017. godinu (Studio Sonda d.o.o., Poreč) Sean Poropat i Jelena Fiškuš. Konferenciji je prisustvovao i pročelnik

Odjelazakulturu Istarske županije gospodin Vladimir Torbica, direktorica Turističke zajednice Pule Sanja Cinkopan Korotaj, gospodin Igor Škatar, direktor Pulaprometa d.o.o. i ravnateljica Javne ustanove Pula Film Festival, Gordana Restović.

Voditeljica produkcije, Nataša Šimunov pozdravila je sve prisutne te izrazila zadovoljstvo tradicionalnom suradnjom sa Studiom Sonda d.o.o., koja šestu godinu za redom osmišljava vizualni identitet Festivala. Hrvatski Telekom – Partner Festivala, već petnaestu godinu za redom prati i podržava Pulski filmski festival.

Pulski filmski festival i ove godine nastavio je veoma uspješnu dugoročnu suradnju s Pulaprometom. Prva primjena identiteta u javnosti započela je danas, putem informativnih ploča na autobusnim postajama i gradskih autobusa, kojim informacije o Festivalu putuju gradom. – istaknula je Šimunov.

“Rješenje polazište pronalazi u činjenici da je pulska Arena najveće kino pod zvijezdama u Hrvatskoj i samim time je doživljaj filma i emocija koje on prenosi intenzivniji, obzirom se dijeli s mnogobrojnom publikom, a filmovi gledaju na velikom ekranu. Točnije, ekranu veličine 19,10×8,90 m. Stoga su

IMG_1553 (1200x674)formati oglasnih površina odabrani kao alat koji korisniku direktno sugerira veličinu filmskog ekrana. U kampanji svaka oglasna površina tako prenosi tek fragment slike i komunicira nam koliko je puta površinu potrebno zamisliti većom kako bi se pojmila cjelovita slika te dostigla snaga i veličina filmskog ekrana u Areni. A što će se dogoditi kada se slika jednom otvori u potpunosti, a to je moguće dakako samo na ekranu u Areni, za to pričekajmo otvorenje samog festivala.” – istaknuli su autori kampanje.

Voditeljica produkcije iskoristila je priliku i pozvala sve goste, medije i publiku na ovogodišnji 64. Pulski filmski festival koji će se održati od 15. do 22. srpnja.

Izvor

Leave a Reply


+ 5 = 8

KULTURISTRA – Web portal za kulturu Istarske županije

Kulturistra.hr je projekt koji su pokrenuli Istarska županija i Udruga Metamedij s ciljem razvoja kulturnog informacijskog servisa u Istarskoj županiji. Projekt teži ponuditi informacije o aktualnim događajima, ali i pružiti mogućnost pristupa različitim bazama podataka koje će sadržavati informacije o svim akterima u kulturi, kulturnim događajima, međunarodnim natječajima i potencijalnim međunarodnim partnerima. Ovim  projektom želimo pridonijeti boljoj komunikaciji na vertikalnoj i horizontalnoj razini, tj. istarskih kulturnih ustanova, između ustanova i umjetnika, te svih njih i šire kulturne javnosti.
Projekt financira Istarska županija.


KONTAKTIRAJTE NAS

captcha

Copyright © kulturistra.hr 2017 | Impressum