Otvorenje izložbe i prikazivanje filmova radionica Matice hrvatske Rovinj

Otvaranje izložbe, finalnog rada Likovne radionice “Prostorni crtež” te premijera pet dokumentarnih kratkih filmova proizašlih iz Filmske radionice Matice hrvatske Rovinj, bit će održani u subotu, 21. prosinca u 18 sati, u Multimedijalnom centru Grada Rovinja.

Osim tribina i predavanja, ali i simpozija koji su otvoreni za javnost, likovna i filmska radionica svake su godine rezervirani za mlade koji zadovoljstvo pronalaze u likovnom i filmsku izražavanju. Likovna radionica je organizirana treću godinu za redom, a pod vodstvom učiteljice Denis Sošić i prof. likovne kulture Tamare Štambuk. Likovne radionice „Prostorni crtež“ održale su se 4., 5. i 6. listopada u rovinjskoj osnovnoj školi Jurja Dobrila, a prisustvovalo je ukupno devet učenika rovinjskih osnovnih škola od 4. do 8. razreda i učenice srednjih škola. Uvod u radionicu započeo je s upoznavanjem sadržaja radionice kroz razgovor, demonstraciju i prezentaciju. Učenici su tada započeli crtanjem skica, likova iz slikovnice jednopoteznim crtežima za potrebe izvedbe u žici.

Istoga je mjeseca održana i trodnevna filmska radionica namijenjena polaznicima osnovnoškolskog i srednjoškolskog uzrasta, u dobi od 13 do 16 godina. U radionici održanoj u prostorijama Osnovne škole Jurja Dobrile u Rovinju sudjelovalo je šest polaznica, uz vodstvo Martina Šatovića, diplomiranog snimatelja i studenta diplomskog studija oblikovanja svjetla u Zagrebu, te asistenturu Mirne Zgrabljić, studentice filmske i televizijske režije u Zagrebu. Program radionice zamišljen je kao intenzivni trodnevni program, u sklopu kojega polaznici uče osnovne vještine rada na dokumentarnom filmu, odnosno osnovna praktična i teorijska znanja vezana za produkciju kratkog dokumentarnog filma. Rezultat radionice je pet uspješno snimljenih kratkih dokumentarnih filmova u trajanju od jednu minutu svaki, koje su voditelji po završetku radionice spojili u jedan kratki filmski omnibus povezan zajedničkom temom “priče grada Rovinja”.

Priredio B. V.