Radionice likovne kritike – Izložbene kartografije

Hrvatska sekcija Međunarodnog udruženja likovnih kritičara_ki AICA poziva na prijavu za radionički ciklus posvećen likovnoj kritici i medijaciji.

Ove godine radionica likovne kritike Pisati o suvremenoj umjetnosti, koju već tradicionalno organizira HS AICA u suorganizaciji s ULUPUH-om i Filozofskim fakultetom u Splitu, nosi naslov Izložbene kartografije: kritički instrumentarij, izložbeni i kustoski narativi. Radionica se odvija u Zagrebu, a nastaje suradnji s Institutom Tomislav Gotovac, Institutom za suvremenu umjetnost i Galerijom Nova.

Radionica je namijenjena primarno mladim povjesničarkama_ima umjetnosti i studentima povijesti umjetnosti i srodnih područja, ali i građanima koje privlači bavljenje likovnom kritikom i medijacijom.

Radionicu će voditi Silva Kalčić i Ivana Meštrov, a radioničke diskusije i tekstovi prate predavanja i prezentacije kustosica_a i umjetnika_ca. Ciklus započinje 20. siječnja predavanjem Jamesa Elkinsa, a nastavlja se uz razgovore s kustosima_cama i umjetnicima_ama Jankom Vukmir, Tomislavom Pavelićem, Leom Vene, Anom Kovačić, Tenom Starčević, Davidom Maljkovićem i Nikom Mihaljevićem..

Više informacija o programu i načinu prijave potražite ovdje.

Rok za prijavu je 20. siječanj.

Izvor