Seminar za kulturne organizacije – Oblikovanje iskustva
Vrijeme: od 24. – 26. travnja 2012.
Mjesto: New York, SAD

Umjetnički i kulturni menadžment: od dizajna usluga do uspjeha, intenzivni je trodnevni seminar koji se održava u IESE centru u New Yorku, od 24. do 26. travnja, a namijenjen je rukovoditeljima neprofitnih kulturnih i umjetničkih organizacija iz cijelog svijeta.
Umjetnički i kulturni sektor nalazi se na velikoj raskrsnici. Na jednoj razini je problem smanjivanja javnog financiranja, što ostaje teški izazov utoliko što nema kompenzacije iz privatnih resursa. Nacionalni umjetnički indeks SAD‑a pokazuje da je općenito filantropsko doniranje umjetnosti na najnižoj razini u proteklih 12 godina, dok najnoviji umjetnički indeks UK‑a pokazuje stalni pad u smislu donacija od strane poslovnih subjekata i pojedinaca.
Izvan ovih financijskih problema, međutim, leži dublje i sve neodložnije pitanje – kako se zajednica koja se bavi umjetnošću također dramatično mijenja. Nove tehnologije, na primjer, utjecale su na način kako se stvara, prezentira i percipira umjetnost i, gdje je moguće, kupuje – od knjiga do filmova, glazbe, slika itd. Zahvaljujući alatima kao što su Internet, publika je počela očekivati određenu razinu pogodnosti, dostupnosti i interaktivnosti iz svog iskustva. Donatori sa svoje strane očekuju sve više transparentnosti i odgovornosti.
Kako bi se industrija trebala baviti ovom fundamentalnom promjenom? Na koji način kulturne organizacije mogu povećati svoje trenutne resurse kako bi se potpuno angažirale oko svojih korisnika te optimizirale cjelokupno iskustvo. Kako se može svaka ustanova diferencirati te se, u oceanu jednako važnih subjekata, izboriti za sebe?
Seminar analizira promjene koje se dešavaju u industriji te se fokusira na način kako organizacije mogu proizvesti jedinstveno ‘iskustvo s pet zvjezdica’ kroz implementiranje ‘pristupa orijentiranog prema korisniku’, i to od marketinga, do operative, upravljanja talentima itd. Koristeći studije slučaja i istraživanja iz stvarnog svijeta, program nudi kulturnim menadžerima iz cijelog svijeta, mogućnost da se počnu baviti dizajnom iskustva kao sredstvom za postizanje ciljeva svojih umjetničkih organizacija.
Ključne teme seminara su:
– kako kreirati novo i potpuno iskustvo;
– kako se odluke o marketingu, operativi i ljudskim potencijalima mogu operacionalizirati u postizanju usluge s pet zvjezdica;
– kako upravljati postojećim talentima organizacije kako bi se pobudilo iskustvo koje se stvara;
– kako sve navedeno povezati u zdravo i profitabilno poslovanje.
Sudionici bi trebali biti iskusni voditelji sa sposobnošću utjecanja i implementiranja širokog raspona organizacijskih promjena u načinu razvijanja usluga i programa, a svoju prijavu mogu izvršiti OVDJE