Seminar za kulturne organizacije – Oblikovanje iskustva

08.02.2012.

Vrijeme: od 24. – 26. trav­nja 2012.
Mjesto: New York, SAD

NYCSkylinelandingpage

Umjetnički i kul­tur­ni menadž­ment: od dizaj­na uslu­ga do uspje­ha, inten­ziv­ni je trod­nev­ni semi­nar koji se odr­ža­va u IESE cen­tru u New Yorku, od 24. do 26. trav­nja, a nami­je­njen je ruko­vo­di­te­lji­ma nepro­fit­nih kul­tur­nih i umjet­nič­kih orga­ni­za­ci­ja iz cije­log svijeta.

Umjetnički i kul­tur­ni sek­tor nala­zi se na veli­koj ras­kr­s­ni­ci. Na jed­noj razi­ni je pro­blem sma­nji­va­nja jav­nog finan­ci­ra­nja, što osta­je teški iza­zov uto­li­ko što nema kom­pen­za­ci­je iz pri­vat­nih resur­sa. Nacionalni umjet­nič­ki indeks SAD‑a poka­zu­je da je opće­ni­to filan­trop­sko doni­ra­nje umjet­nos­ti na naj­ni­žoj razi­ni u pro­tek­lih 12 godi­na, dok naj­no­vi­ji umjet­nič­ki indeks UK‑a poka­zu­je stal­ni pad u smis­lu dona­ci­ja od stra­ne pos­lov­nih subje­ka­ta i pojedinaca.


Izvan ovih finan­cij­skih pro­ble­ma, među­tim, leži dub­lje i sve neo­d­lož­ni­je pita­nje – kako se zajed­ni­ca koja se bavi umjet­noš­ću tako­đer dra­ma­tič­no mije­nja. Nove teh­no­lo­gi­je, na pri­mjer, utje­ca­le su na način kako se stva­ra, pre­zen­ti­ra i per­ci­pi­ra umjet­nost i, gdje je mogu­će, kupu­je – od knji­ga do fil­mo­va, glaz­be, sli­ka itd. Zahvaljujući ala­ti­ma kao što su Internet, publi­ka je poče­la oče­ki­va­ti odre­đe­nu razi­nu pogod­nos­ti, dos­tup­nos­ti i inte­rak­tiv­nos­ti iz svog iskus­tva. Donatori sa svo­je stra­ne oče­ku­ju sve više tran­s­pa­rent­nos­ti i odgovornosti.


Kako bi se indus­tri­ja tre­ba­la bavi­ti ovom fun­da­men­tal­nom pro­mje­nom? Na koji način kul­tur­ne orga­ni­za­ci­je mogu pove­ća­ti svo­je tre­nut­ne resur­se kako bi se pot­pu­no anga­ži­ra­le oko svo­jih koris­ni­ka te opti­mi­zi­ra­le cje­lo­kup­no iskus­tvo. Kako se može sva­ka usta­no­va dife­ren­ci­ra­ti te se, u oce­anu jed­na­ko važ­nih subje­ka­ta, izbo­ri­ti za sebe?


Seminar ana­li­zi­ra pro­mje­ne koje se deša­va­ju u indus­tri­ji te se foku­si­ra na način kako orga­ni­za­ci­je mogu pro­izves­ti jedins­tve­no ‘iskus­tvo s pet zvjez­di­ca’ kroz imple­men­ti­ra­nje ‘pris­tu­pa ori­jen­ti­ra­nog pre­ma koris­ni­ku’, i to od mar­ke­tin­ga, do ope­ra­ti­ve, uprav­lja­nja talen­ti­ma itd. Koristeći stu­di­je slu­ča­ja i istra­ži­va­nja iz stvar­nog svi­je­ta, pro­gram nudi kul­tur­nim mena­dže­ri­ma iz cije­log svi­je­ta, moguć­nost da se poč­nu bavi­ti dizaj­nom iskus­tva kao sred­stvom za pos­ti­za­nje cilje­va svo­jih umjet­nič­kih organizacija.


Ključne teme semi­na­ra su:
– kako kre­ira­ti novo i pot­pu­no iskustvo;
– kako se odlu­ke o mar­ke­tin­gu, ope­ra­ti­vi i ljud­skim poten­ci­ja­li­ma mogu ope­ra­ci­ona­li­zi­ra­ti u pos­ti­za­nju uslu­ge s pet zvjezdica;
– kako uprav­lja­ti pos­to­je­ćim talen­ti­ma orga­ni­za­ci­je kako bi se pobu­di­lo iskus­tvo koje se stvara;
– kako sve nave­de­no pove­za­ti u zdra­vo i pro­fi­ta­bil­no poslovanje.


Sudionici bi tre­ba­li biti iskus­ni vodi­te­lji sa spo­sob­noš­ću utje­ca­nja i imple­men­ti­ra­nja širo­kog ras­po­na orga­ni­za­cij­skih pro­mje­na u nači­nu razvi­ja­nja uslu­ga i pro­gra­ma, a svo­ju pri­ja­vu mogu izvr­ši­ti OVDJE

Izvor