Predstavljen novi vizualni identitet 62. Pula Film Festivala
Novi vizualni identitet 62. Pulskog filmskog festivala koji će biti održan u srpnju, predstavljen je jučer u prostorijama Javne ustanove Pula Film Festival. Okupljenima se uvodno obratila ravnateljica Javne ustanove PFF Gordana Restović koja je iskazala zadovoljstvo nastavljenim procesom festivalske kampanje koja je započela prije četiri godine te je predstavila autore novog identiteta – Seana Poropata, Jelenu Fiškuš i Anselma Tumpića iz kreativnog studija Sonda d.o.o. iz Poreča.
S idejom da je Pulski festival nešto više od filma, razvijena je koncepcija plakata i promotivnih poruka koji opisuju osjećaje koje posjetitelji doživljavaju gledajući filmove pod zvijezdama. Polazišna su točka varijacije već prepoznatljivog slogana: „Film pod zvijezdama“, s time da se riječ „film“ zamjenjuje različitim alternativama. U ovom kreativnom procesu mogu sudjelovati i građani koji će na plakate izložene u Kinu Valli moći zapisivati svoje ideje.
Tajnica Festivala Sanela Omanović najavila je da će u subotu, 7. ožujka, gradom početi kružiti autobusi s promotivnim porukama, čime započinje približavanje novog vizualnog identiteta festivala građanima. „Paralelno s kreiranjem identiteta, u istom je obliku i formi osvježena web stranica na kojoj se mogu pronaći svi relevantni podaci o ovoj ustanovi i 62. izdanju Pulskog filmskog festivala, koji će se tradicionalno održati u pulskoj Areni od 18. do 25. srpnja.