Kreativna Hrvatska 2016. – brošura

06.04.2016.

HDS ZAMP pred­sta­vio je novo izda­nje bro­šu­re Kreativna Hrvatska s ciljem pred­stav­lja­nja i uspos­ta­ve uvje­ta za isko­ri­šta­va­nje punog poten­ci­ja­la doma­ćih kul­tur­nih i kre­ativ­nih indus­tri­ja. Kulturne i kre­ativ­ne indus­tri­je (KKI) u Hrvatskoj po prvi su puta udru­ži­le sve pod­sek­to­re (od arhi­tek­tu­re, dizaj­na, gej­ming sce­ne do glaz­be, fil­ma, medi­ja, ogla­ša­va­nja i dru­gih) i kroz surad­nju Hrvatskog klas­te­ra kon­ku­rent­nos­ti kre­ativ­nih i kul­tur­nih indus­tri­ja (HKKKKI) i Hrvatske udru­ge pos­lo­da­va­ca (HUP) ofor­mi­li zajed­nič­ku plat­for­mu Kreativna Hrvatska.

kreativna

Ciljevi plat­for­me u 2016. su poti­ca­nje i sudje­lo­va­nje u izra­di Nacionalne stra­te­gi­je razvo­ja kul­tur­nih i kre­ativ­nih indus­tri­ja, uz pošti­va­nje stra­te­gi­je “Europa 2020” te osmiš­lja­va­nje pri­jed­lo­ga potreb­nih mje­ra i aktiv­nos­ti te jav­na pro­mo­ci­ja sna­ge i važ­nos­ti ovih industrija.

Glazbenici, fil­ma­ši, novi­na­ri, dizaj­ne­ri i osta­li dioni­ci kul­tur­ne i kre­ativ­ne indus­tri­je Hrvatskoj dopri­no­se s više od 15 mili­jar­di kuna godiš­nje, odnos­no 6,3 mili­jar­de bru­to doda­ne vri­jed­nos­ti te čine 2,3% hrvat­skog BDP‑a. Preko 42 tisu­će rad­nih mjes­ta u KKI čini 3% od ukup­no zapos­le­nih u Republici Hrvatskoj, a 8,9% ukup­ne zapos­le­nos­ti u Hrvatskoj otpa­da na kre­ativ­na zani­ma­nja. Pritom sva­ka­ko vri­je­di pono­vi­ti kako su KKI izu­zet­no otpor­ne na gos­po­dar­sku kri­zu u kojoj jas­no poka­zu­ju porast, a snaž­no se osla­nja­ju na lokal­nu rad­nu sna­gu, pogla­vi­to mla­de lju­de, isti­ču iz HDS ZAMP‑a.

Brošura se može pre­uze­ti ovdje.

Izvor