Otvorena izložba BOŽICE DEE MATASIĆ u Muzeju suvremene umjetnosti Istre
Otvorenje izložbe Božice Dee Matasić naziva „Vreće bez dna“ održano je u petak, 4. svibnja u Muzeju suvremene umjetnosti Istre. Postav čini 14 slika (digitalni print na platnu) i četiri skulpture (varena željezna konstrukcija, crni mat lak) velikih formata. Subjekt svih tih radova su naslovne „vreće bez dna“ – stilizirane forme tog uporabnog predmeta koji bi mogao postati (ako to već jednim dijelom i nije) pravi simbol praznine konzumerizma.

„Božica Dea Matasić istaknuta je hrvatska kiparica srednje generacije čiji je dosadašnji rad podjednako zaokupljao pažnju likovne kritike i publike. U svome radu bavi se skulpturom, grafikom, prostornim instalacijama i ambijentima. U Istri je najpoznatija po javnim skulpturama „Zub vremena“ u Vrsaru (Montraker) i „Kulom pogleda“ u Labinu (Mediteranski kiparski simpozij, Dubrova). Izložbu „Vreće bez dna“ u Muzeju suvremene umjetnosti Istre možemo očitati kao jedinstveno osmišljen ambijent kojeg čine slike, (točnije kompjuterski generirani trodimenzionalni objekti printani na platnu) i skulpture (gigantizirane konstrukcije bazirne na shematiziranom negativu uporabnog predmeta), a sagledavamo ga kao impozantan, svjesno predimenzionirani prostorni crtež. Za razliku od ranijih radova Božice Dee Matasić, slike i skulpture ove serije razlikuju se, između ostalog, i po tome što je autorica sada organske forme zamijenila geometrijskim oblicima. Premda je i u prijašnjem njezinom stvaralaštvu geometrija diskutirala s amorfnim volumenima, sada je ona sama sebi dostatnom jer, oslobođena ikakve suvišne asocijativnosti, potencira metaforičnu projekciju uporabnog predmeta“ piše kustos izložbe Mladen Lučić u predgovoru kataloga.
Božica Dea Matasić rođena je u Zagrebu 6. svibnja 1970. godine. Diplomirala je na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu, na nastavničkom odsjeku, smjer kiparstvo 1996. godine. Izlaže od 1992. godine te je do sada održala sedamnaest samostalnih i sudjelovala na više od pedeset skupnih izložbi u zemlji i inozemstvu. Živi i radi u Zagrebu i Osijeku.
Izložba je realizirana uz podršku Upravnog odjela za kulturu Istarske županije, Ministarstva kulture Republike Hrvatske i Grada Pule, a može se pogledati do 1. srpnja.
Tekst i fotografije Boris VINCEK