CRI Orchestra – promocija albuma “In my Next Life I Want to Be a Feedback” u INK‑u
B. V.
Umjetnička organizacija P137 i udruge Rondo Histriae i Kulturban predstavljaju događaj iz Ciklusa koncerata nove, eksperimentalne i improvizirane glazbe_0.6: CRI Orchestra: “In my Next Life I Want to Be a Feedback” koncert eksperimentalne i improvizirane glazbe i promocija istoimenog diskografskog izdanja (Kopaton records / Cantus) u srijedu, 9. travnja u 20 sati na Maloj sceni Istarskog narodnog kazališta Gradskog kazališta Pula.

CRI Orchestra – CRoatian Improvisers Orchestra kolektiv je koji okuplja dvadesetak hrvatskih glazbenika/ca koji djeluju na području eksperimentalne i improvizirane glazbe. Svoje polazište pronalazi u eksperimentalnoj glazbi, konceptualnom pristupu i gameplay kompoziciji, oslanjajući se na umjetničke prakse u kojima dirigent/skladatelj muzičke ideje s ansamblom komunicira gestama i znakovima: Conduction Lawrencea „Butcha“ Morrisa i Soundpainting Waltera Thompsona. Te znakovne jezike CRIO koristi kao jedan od alata skladanja u realnom vremenu.
Nakon dvije godine pauze CRIO se okuplja kako bi predstavio vinilno izdanje “In my next life I want to be a feedback” (Kopaton Records i Cantus), snimljeno uživo 2023. u sklopu Muzičkog biennala Zagreb, u dvorani Gorgona MSU‑a. Nastupima u Zagrebu i Puli prethodi umjetnička rezidencija u KONTEJNER‑u (Zagreb) tijekom koje će CRIO odlučiti na koji način predstaviti album koji je zabilježio grupnu improvizaciju.

Poticaj za osnivanje CRI Orchestra 2018. godine bio je postojanje sastava STiCRi (STyrian Improvisers CRoatian Improvisers), međunarodnog improvizacijskog orkestra štajerskih i hrvatskih glazbenika, koji su se okupili još 2014. godine na Audioart festivalu u Puli. Članovi kolektiva CRIO muzičari su različitih backgrounda i zajedničkog interesa za improvizacijske prakse i glazbene eksperimente, a svojevrsna polazišna eklektičnost ipak rezultira koherentnim kolektivom. Iako se odupire žanrovskim odrednicama, CRIO je zapravo svojevrsni avant-rock kolektiv koji prisvaja elektroakustičku kompoziciju i improvizaciju kao svoje alate izražavanja.
Nastupaju: Maja Rivić (glas), Tena Novak Vincek (violina, glas), Nika Bauman (flauta), Dani Bošnjak (flauta), Grgur Savić (alt saksofon), Mak Murtić (tenor saksofon), Igor Pavlica (truba), Luka Žužić (trombon), Marko Grbac (elektronika), Vibor Juhas (elektronika i noise box), Nenad Sinkauz (električna i midi gitara, živa elektronika), Neven Radaković, (elektronika), Luka Čapeta (električna gitara, efekti, noise box slike), Josip Šustić (električna gitara, efekti), Pavle Jovanović (električna gitara, efekti), Leo Beslać (sintesajzer), Alen Sinkauz (bas gitara, pulsar 23), Marco Quarantotto (bubnjevi), Mateo Patekar, (majstor tona) i Hrvoje Pelicarić (majstor tona).
Projekt je sufinanciran sredstvima Odjela za kulturu i razvoj civilnog sektora grada Pule, Odjela za kulturu i zavičajnost Istarske županije, Ministarstva kulture i medija RH‑a i zaklade Kultura Nova.
Događaj je organiziran u sklopu Ciklusa koncerata nove, eksperimentalne i improvizirane glazbe_0.6, kojeg udruga RONDO HISTRIAE ostvaruje uz financijsku potporu Odjela za kulturu i razvoj civilnog sektora grada Pule te Odjela za kulturu i zavičajnost Istarske županije.
Ton majstori: Mateo Patekar i Hrvoje Pelicarić. Tehnička potpora: Audiolab d.o.o.. Dizajn plakata: Ana Kunej. Video produkcija: Camera clara – obrt za promotivno snimanje. Organizacija i produkcija: umjetnička organizacija P137 u suradnji sa udrugama RONDO HISTRIAE i KULTURBAN.