29. međunarodna ljetna škola arhitekture u Motovunu|29th International Summer School of Architecture in Motovun|
Vrijeme: od 5. do 12. kolovoza 2010.
Mjesto: Studijski centar, Motovun
Time: August 5 – August 12, 2010
Place: Study Centre, Motovun
U vremenu od 5. do 12. kolovoza 2010., u Studijskom centru u Motovunu, Arhitektonskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, održati će se 29. međunarodna ljetna škola arhitekture. Dio programa ovegodine biti će 3. međunarodnog seminar o arhitekturi pasivne kuće u okviru europskog projekta PASS-NET (IEE) 7.kolovoza., 5. međunarodnog seminara o ljetnim školama i radionicama arhitekture 8. i 5. kolovoza, Međunarodne dječje likovne radionice u suorganizaciji s HDVLK i s društvom „Naša djeca“ iz Motovuna. U okviru stalnog ciklusa Tradicija, kreativnost i održivost, obrađuju se teme prvenstveno vezane za obnovu istarskih gradova u Istri, od urbanih detalja, tematski i po složenosti različitih zadataka za urbane i ruralne cjeline, do istraživanja i projekata koji su značajni za Istarsku županiju i ovu EU Regiju, a od 2007. godine s izrazitim usmjerenjem na koncept održive arhitekture i razvoja.
From August 5 to August 12 the Motovun Study Centre of the Zagreb Faculty of Architecture will host the 29th International Summer School of Architecture. This year’s program will include the 3rd International Seminar on Architecture of Passive Houses within the framework of the European project PASS-NET (IEE) (August 7), the 5th International Seminar on Summer Schools and Workshops of Architecture (August 5, August 8), International Children’s Art Workshop (organized by HDVLK and Society „Naša djeca“ from Motovun). Within the framework of the permanent cycle Tradition, Creativity and Sustainability the program will cover topics related to the renovation of Istrian towns in Istria, urban details, tasks for urban and rural sections and researches and projects of great significance for Istria and this European region. Since 2007 special attention has been paid to the concept of sustainable architecture and development.