Besplatne radionice za razvoj publike „Klikni s kulturom“ u kreativnom centru Sonda
B. V.
Istarska kulturna agencija u suradnji s kreativnim centrom Sonda organizira besplatne radionice za razvoj publike „Klikni s kulturom“ koje će biti održane 11. i 29. travnja u njihovom centru u Vižinadi. Teme radionica su social media strategije i njezine primjene u praksi i vizualne komunikacije kroz digitalne i klasične formate/kanale. Dvije modularne radionice međusobno su povezane i traju četiri sata svaka.
Broj sudionika je ograničen te će se prijave uvažavati redoslijedom prijave putem ovog obrasca.
„Istraživanja pokazuju da mladi danas imaju manje interesa za posjećivanje kulturnih sadržaja u usporedbi s prethodnim generacijama. Kultura ih zanima, no ona mora biti u dinamičnoj formi, interaktivna, multimedijalna, a prije svega kratka, sažeta i brza – kao i njihov način života.
„Kulturnom sektoru je potrebna mlađa publika, zbog čega bi u svoje načine i kanale komunikacije sve više trebalo uključivati digitalne kanale i alate te poruke kojima će se doprijeti do iste publike; prilagoditi svoje komunikacijske strategije i sadržaje specifičnim preferencijama i navikama mladih, ali i drugih dobnih skupina.
„Radionica u suradnji sa Sonda kreativnim centrom pružit će sudionicima uvid kako svoju instituciju, udrugu ili organizaciju pripremiti na sučeljavanje s navedenim izazovom te kako razviti komunikacijske strategije i alate kojima mogu proširiti svoj nastup na prvenstveno digitalnim kanalima“, piše u opisu radionica.
Voditeljica radionice je Lucija Potočnik, Creative & Strategic Planning Director u Sondi, s dugim nizom godina iskustva u digitalnom marketingu. Tijekom karijere u digitalnoj agenciji razvila je brojne digitalne i social media strategije za klijente, kreirala i provodila digitalne kampanje i projekte. Uz rad u Sondi, povremeno se bavi edukacijama na temu digitalnog marketinga i društvenih mreža.





