Gostovanje kazališnog cabareta “Soft Skills”

B. V.

04.11.2025.

Predstava „Soft Skills“ istra­žu­je feno­me­no­lo­gi­ju soft skil­l­sa, self-mar­ke­tin­ga, self bran­din­ga, self per­for­man­cea te life-skil­l­sa. Koncept, reži­ju i obli­ko­va­nje tek­s­ta pot­pi­su­je Aleksandra Stojaković Olenjuk, a suauto­ri i izvo­đa­či su glum­ci Hrvatske dra­me Hrvatskog narod­nog kaza­li­šta Ivana pl. Zajca Rijeka – Aleksandra Stojaković Olenjuk, Jelena Lopatić i Edi Ćelić. Gostovanje u INK‑u je na ras­po­re­du u uto­rak, 11. stu­de­no­ga u 20 sati, a nakon izved­be sli­je­di raz­go­vor s auto­ri­ma u kafi­ću u nastajanju.

Prema rije­či­ma Maje Ležaić za ArtKvart „uspje­li su stvo­ri­ti dje­lo koje kom­bi­ni­ra pre­zen­ta­ci­ju, stand-up, ispo­vi­jest i per­for­mans u nena­met­lji­vi, ali sve­jed­na­ko bun­tov­nič­ki cabaret.“

U okvi­ru sve snaž­ni­jeg utje­ca­ja druš­tve­nih mre­ža na eko­no­mi­ju, gra­ni­ca izme­đu rada i intim­nog polja je teško uoč­lji­va. Postavlja se pita­nje: Što je ono čime trži­mo? Koji to aspek­ti živo­ta pos­ta­ju tržiš­no vri­jed­ni? Naslanjajući se na dugo­go­diš­nju umjet­nič­ku prak­su te na dje­lo Suvremena reži­ja Patrice Pavisa, auto­ri i izvo­đa­či pita­ju se, uko­li­ko su naša kre­ativ­na polja uvje­to­va­na osob­nim iskus­tvi­ma, ima­gi­na­ri­jem, nas­ljed­stvom, emo­tiv­nim poljem i iden­ti­te­tom, jesu li ona valu­ta kojom vali­di­ra­mo našu tržiš­nu tj. mrež­nu vrijednost?

„“Soft Skills” se poka­za­la pred­sta­vom od mno­go njež­nih vje­šti­na, koja ne pris­ta­je na kor­po­ra­tiv­ne apsur­de svi­je­ta iz kojeg ta nomen­k­la­tu­ra dola­zi. “Soft Skills” u dobrom duhu, širo­ko­um­no i širo­ko­grud­no pla­si­ra umjet­nič­ko viđe­nje pro­ble­ma­ti­ke vlas­ti­tog pos­la. Stvara inte­li­gent­nu per­s­pek­ti­vu, a publi­ci pri­ja­telj­ski i kole­gi­jal­no daje do zna­nja da su oni kao auto­ri svjes­ni da zas­lu­žu­ju bolje – što publi­ka svo­jim final­nim plje­skom zasi­gur­no za njih i zah­tje­va“, zaklju­či­la je Maja Ležaić.

Koprodukcija je to dvi­ju umjet­nič­kih orga­ni­za­ci­ja – Kabinet i Pierre Vally Teatar. Za obli­ko­va­nje zvu­ka i glaz­bu zas­lu­žan je Nikica Jurjević, dok obli­ko­va­nje svje­tla pot­pi­su­je Alan Vukelić. Scenografski dvo­jac čine Marino Krstačić-Furić i Ana Tomić, a za kos­ti­mo­gra­fi­ju je zadu­žen Ivan Botički.